Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, я дайте малко акъл, че един колега я закъса след смяна на маслени повдигачи на 1,9
    jtdm- ако коляновия вал е на белега за зацепване, разпределителния вал бяга от белега с 3 зъба и обратно. Да не би да има някаква последователност при поставяне на капака на клапаните която е объркана.

    Проблема е решен "белезете" при коляновия вал се оказа, че не са белези, с инструмент за зацепване всичко си дойде на място....
    Last edited by marin_mv; d.m.y г., 19:21.
    Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

    Comment


    • Шпонката, която фиксира демпферната шайба, ли взехте за белег?
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        Някой може ли да удари едно рамо с намирането на това: Fiat/Alfa №71740641
        В АУ искат 83 лева са тези три уплатнения.
        В ибей намерих цял комплект за 45 евро с доставката.
        Attached Files
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • Смяна на :

          1. Термостат Behr - 78 лева
          2. Преден ляв и десен подкалници- 56 лева общо
          3. Стабилизиращ тампон на двигателя (дългия/големия) - 160 лева с доставка от Италия
          Досипване на антифриз -20 лева за 2 литра.

          Труд за смяна = 80лв

          Принудителна/наложителна смяна на три броя тънки маркучи ricambi originali за термостат 160 лева с доставка, доставката =40 лв, маркучета 120 лева.
          Труд за смяната им- 30 лева.

          Антифриз 30лв 3 литра

          С Тея маркучета за термостата се изприщих- в Е-пера излизат по номера на Вин с едни номера, в английска страница за алфа части с други номера(има и снимки, ама като не съм ги виждал дали са тези), направих поръчка в немска фирма car parts или нещо подобно - дойдеха на 9-тия ден от деня на поръчката в интернет, гледам други номера, като в приложената разпечатка на поръчката немеца задраскал моите номера и синаписал негови- е съвпадаха с тези от английската страница.До монтажа не бях сигурен дали съм ги уцелил.
          Обаждах се в ТиН - имате ли ги ?
          -Имаме ги.
          - кога можете да ми ги доставите и на каква цена ?
          - 53лв, 58лв, 55 лв, срок за доставка 2 седмици.

          Алоооу... Нали ги имате к'во са теа 2 седмици аз от Англия като ги поръчам ще дойдат за 8-9 дни...
          Идват празници, ще пътувам!

          На ТиН това им беше първо и последно обаждане от мен...

          Имам запаметени поне 20-на интернет страници за резервни части на алфа...

          Общо всичко 614 лева.
          Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 21:34.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
            Принудителна/наложителна смяна на три броя тънки маркучи ricambi originali за термостат 160 лева с доставка, доставката =40 лв, маркучета 120 лева.
            Труд за смяната им- 30 лева.
            В който и магазин/сервиз за газови уредби да беше влязъл, щяха да ти извадят всякакви диаметри маркучи устойчиви на антифриз по 5-10 лева метъра.
            Добронамерен съвет само давам, може да не си се сетил.

            Иначе с оригинала си е най-хубаво.
            156 2.0TS

            Comment


            • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              В който и магазин/сервиз за газови уредби да беше влязъл, щяха да ти извадят всякакви диаметри маркучи устойчиви на антифриз по 5-10 лева метъра.
              Добронамерен съвет само давам, може да не си се сетил.

              Иначе с оригинала си е най-хубаво.
              Мхм. И с бърза връзка за 159.



              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Всичко може да измисли българския гений.
                На мен маркуча за съединителя ми го направиха в един хидравличен сервиз за трактори и багери.
                30 лева, два часа, стана идеално, две години карам вече.

                Италианците ми искаха 150лв и 10 дни доставка...
                И той беше със специфични краища.
                156 2.0TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Всичко може да измисли българския гений.
                  На мен маркуча за съединителя ми го направиха в един хидравличен сервиз за трактори и багери.
                  30 лева, два часа, стана идеално, две години карам вече.

                  Италианците ми искаха 150лв и 10 дни доставка...
                  И той беше със специфични краища.
                  Стига бе.....!!!!!...ти пак изтрепа рибата....скоби, тел, в най лошият случай, две свински опашки и си ти..........усещаш ли се какви ги приказваш...маркуч за съединителя, или за хидравликата ти щамповаха в МТС-то...?...използвайки старите ти накрайници, или и тях изработиха......?.......бегай да ти изработят маркучите, дет ти показа скрапера....ще успеете.....ако мазнете леко със селиконче, и по силно прихванете с тел....ще се получи временно....))....а престани.....или ми кажи в кое Плевенско МТС....да ходя да си спретна една бегачка...просто ми звучиш много грамотно и сам възхитен от твоите идеи....а и ако ми кажеш до къде стигна със засилването на 156 тс.....направо ще ти стана фен.....
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Ее Боби, какво против имаш телтЪ и свинЦките опашки ?
                    Те са незаменим асортимент на всеки квартален автогуру

                    Пс Ако погледнем от сериозната страна на нещата, няма лошо да имаш под ръка в колата такива неща, не се знае кога може да те приберат от пътя при авария, но само толкова.
                    Относно правения маркуч, аз лично съм сменял доста правени маркучи по багери и разни подобни земекопни машини, но там няма много варианти и избор когато машината е на обект. Вадиш стария, отиваш да го ремонтират и се връщаш по най-бързия начин, защото машината трябва да копае. Примерно в една такава машина има около 30-40 различни по вид, дължина, дебелина и накрайници хидравлични маркуча, няма как да имаш всички в резерв постоянно.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Стига бе.....!!!!!...ти пак изтрепа рибата....скоби, тел, в най лошият случай, две свински опашки и си ти..........усещаш ли се какви ги приказваш...маркуч за съединителя, или за хидравликата ти щамповаха в МТС-то...?...използвайки старите ти накрайници, или и тях изработиха......?

                      Хаха, бях сигурен, че ще ме цитираш... толкова си прозрачен, само гледаш как да се заядеш... Само че нямаш акъла и знанията, за да се заяждаш успешно

                      Първо, не става дума за никакви свински опашки, скоби или тел.
                      Второ, не се казва "щамповане" , а кербоване и го правят със специална машина.
                      Кербоваха ми нов маркуч със старите накрайници. Два-три пъти по-дебел и по-твърд от оригиналния. Гарантираха ми че ще надживее колата. Държи над 180 bar-a. Ти колко bar-a мислиш че можеш да направиш с лявото си краче? 7-8-10? Ходи в библиотеката първо да прочетеш какво е bar... Съмненията ти относно надеждността са напълно безпочвени.

                      И друг път си напиши домашното преди да се изказваш неподготвен. Сигурен съм, че са ти останали доста ненаписани домашни от 7 клас нагоре.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Хаха, бях сигурен, че ще ме цитираш... толкова си прозрачен, само гледаш как да се заядеш... Само че нямаш акъла и знанията, за да се заяждаш успешно

                        Първо, не става дума за никакви свински опашки, скоби или тел.
                        Второ, не се казва "щамповане" , а кербоване и го правят със специална машина.
                        Кербоваха ми нов маркуч със старите накрайници. Два-три пъти по-дебел и по-твърд от оригиналния. Гарантираха ми че ще надживее колата. Държи над 180 bar-a. Ти колко bar-a мислиш че можеш да направиш с лявото си краче? 7-8-10? Ходи в библиотеката първо да прочетеш какво е bar... Съмненията ти относно надеждността са напълно безпочвени.

                        И друг път си напиши домашното преди да се изказваш неподготвен. Сигурен съм, че са ти останали доста ненаписани домашни от 7 клас нагоре.
                        Оф.... нали обеща да не ми отговаряш, за което ти благодарих в друга тема..... ама пусти сърбежи много те дразнят.... 😃
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Ее Боби, какво против имаш телтЪ и свинЦките опашки ?
                          Те са незаменим асортимент на всеки квартален автогуру

                          Пс Ако погледнем от сериозната страна на нещата, няма лошо да имаш под ръка в колата такива неща, не се знае кога може да те приберат от пътя при авария, но само толкова.
                          Относно правения маркуч, аз лично съм сменял доста правени маркучи по багери и разни подобни земекопни машини, но там няма много варианти и избор когато машината е на обект. Вадиш стария, отиваш да го ремонтират и се връщаш по най-бързия начин, защото машината трябва да копае. Примерно в една такава машина има около 30-40 различни по вид, дължина, дебелина и накрайници хидравлични маркуча, няма как да имаш всички в резерв постоянно.
                          Не разбра иронията ми спрямо индивида dhtj....както и да е...ти намесваш съвсем други неща...аз съм против тънката лайсна, иначе казано цигания....например преди време ми протече датчика за налягане на маслото на 155-та....имах три варианта:
                          1. ...0.80ст, до 1.60лв,....болт и затапвам отвора....но не показва на таблото....
                          2. ..8лв. датчик от Лада, 10-20 лв. за стругар да ми направи преходник и готово, ама не показва вярно....
                          3. вариант.....78 лв. за нормален датчик и всичко е ОК....
                          познай, кой избрах...?
                          И това момче, ще ми говори за лявото краче....о боже мили, аз с него мога да задействам 20 тона преса...)...всичко е механика, не че я отбирам....но се дразня от убежденията, кое е по добре и колко ще изкара ебати....очаквам скоро време нашето момче да открие форумен сервиз....най малко да щампова, пардон, да кербоване спирачни маркучи.....ново производство....и клиенти бол...това неговото е чист баскетбол, я влезе в коша, я не.....
                          Аз отивам в библиотеката....))...да почета.....човек се учи, докато е жив.....лошо е когато, някой прихване простотията....
                          Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:51.
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Разбрах иронията много добре Боби.
                            6точки имаш за идеята за виртуален сервиз, помощ по телефона + диагностика в реално време с тий вивър.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • Весели празници момчета, живи и здрави да сте..dhtj, и за теб се отнася същото.......никога не изпитвам злоба, най малко виртуално....съвсем друго е да те ебавам....)....макар и да те защитавам в някой моменти, който не си разбрал....Наздраве....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • Днес ми се случи нещо странно

                                Честита Коледа на всички, много здравен на семейството и близките, и много години с Алфа Ромео.Амин.


                                Уточнявам:

                                -Миналата зима при спускане от Юндола до Белово около 26 километра, 5-6 километра преди Белово при външна температура около 3-4 градуса и неизправен термостат Behr вътре станаха хладно и по предния прозорец започна конденз.

                                -Тази зима, днес, при спускане от Доспат до Пещера(около 66 километра всичко), някои ще е репликират, че Доспат е по-ниско от Широка поляна, е вярно е по-ниско е със...150 метра...Ама след Доспат има изкачаване няколко километра(5,6 или 10-на), след което си е спускане.Та още доста км преди Доспат за около 6-7 км 159-ката си вдигна 90градуса, при околна температура под 0 градуса на сянка(локвите на сянка си бяха замръзнали в 14'00 след обяд когато тръгвах от Огняново.
                                Тази година с нов термостaт Behr, сложен преди точно 20-на дни, при Допспат 90-градуса, при излизане от Доспат също.В Доспат температурата беше -1.5 градуса под нулата.Имаше 5-7 или 10км изкачаване, след което следва спускане към Широка поляна.След Доспат имаше леко заледяване и заснежаване на пътя, та затова шофирах на 4-та и повече на 3-та, за да използвам най-вече моторната спирачка, вместо другата, защото така най-малко има шанс да занесе или поднесе.Преди Широка поляна стана -2.5 градуса навън по показания на датчика на колата.На Широка поляна -3.5 под нулата стана навън и пътят още по-заснежен.
                                Започнах спускане към Цигов Чарк.По-едно време ми стана леко хладно, при положение че температурата в колата е настроена от климатроника на 21.5 градуса зимата и сега също.Толкова ми е комфортно и не ми се приспива докато шофирам.По ризка .Гледам темепратурата показва 90 градуса(не бяхме стигнали още Цигов чарк) казвам на жената "Да не си настроила нещо твоята част на 19 градуса?На отиване и било топло на 21.5 и нейната част я смъкна на 19 градуса.Тя ми казва "Не, не съм.

                                Казвам си, тая температура не ми се струва да е като за 21.5, ама както и да е.Обливат ме хладни вълни в същото време се ми капят капки пот от косата отзад във врата ...

                                Стигнахме Цигов чарк, там една патрулка дебне на кръстовището.Поех към Батак.Минах Батак(там беше -1.5 градуса под нулата) и от там към Пещера.По едно време точно преди табелата на Пещера поглеждам температурата на антифриза и гледам 53-55 градуса...Казвам си "тая кола еб@ мамата на новия термостат ...

                                Минавам Пещера на 3-та почти по инерция по нанадолното.

                                След това газ на трета, 4-та и дори 5-та, температурата се вдигна на 90 градуса.Успокоих темпото.След 5 минути гледам температурата отново пада от 90 на 85 градуса, казвам си е, тая кола вярно прецака и тоя термостат ...
                                Докато си казах това, гледам температурата отново започна да се вдига и стигна 90-градуса...

                                Тази година поне нямаше конденз по предния прозорец...

                                През цялото време когато не съм изкачвал при спускане съм карал на 3-та или 4-та скорост почти по инерция, като използвах моторната спирачка.

                                Поне едно 50-на км е било спускането.След това на равното си държеше без проблем 90 градуса.

                                Климатроникът беше пуснат през цялото време.

                                Гледам Вагините имат същата дилема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=238676

                                Разход по борд ми даде 6.2 литра на 100км, като по време на изкачването след Доспат беше стигнала 9,7 средно(само извънградско от Огняново до след Доспат, с преминаване през 2-3 села и през Доспат).А не е да не шофирам за удоволствие - при изкачване си я натискам на 4-та най-вече.И чат пат на 3-та, само ако е много стръмно.

                                На следващото палене, тези дни ще отида да я напълня догоре да видя колко е реалният разход за около 300км.
                                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 18:33.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X